skip to Main Content
Pachețele De Vară – Colorate și Crocante

Pachețele de vară – Colorate și crocante

Pot spune că vara este sezonul meu preferat în materie de alimentație. Asta pentru că îmi permite ca o bună parte din timp să fiu raw vegană, adică să mănâc mâncare neprocesată termic. Să nu mai spun de multitudinea de fructe de sezon de care pot să mă bucur, de la cireșe și căpșuni, la pepene, caise, piersici și fructe de pădure. Atâta culoare și prospețime că nici nu știu de care să profit mai mult. 

Care sunt fructele tale preferate? Nu cumva tot în toiul verii se găsesc din abundență?

În sezonul cald, tendința corpului este să mănânce alimente mai puțin preparate termic, mai vii, mai ușor digerabile. Iar exiplicația este că organismul simte nevoia să se racească, să se alcalinizeze. 

Mâncarea preparată termic, acidă fiind, are tendința să încălzească corpul, de aceea o cerem cu atâta râvnă iarna și în tot sezonul rece. 

Ce mâncăm vara?

Pe lângă comoara de fructe locale de care ar fi indicat să profităm la maxim și dacă avem posibilitatea să ne umplem și congelatoarele pentru sezonul rece, acum e momentul să experimentăm salatele, supele reci și alte preparate raw, dar extrem de savuroase. 

Mâncarea nepreparată termic nu se rezumă la un bol în care ai aruncat acolo toate ingredientele pe care le-ai găsit prin frigider. Cu un strop de imaginație și câteva cunoștințe de bază legate de combinațiile alimentare, poți deveni un mic Master Chef chiar la tine acasă și să concepi preparate ușoare cu un impact wow și un gust pe măsură. 

În această postare vreau să-ți arăt un mod inedit prin care poți transforma o simplă salată de vară într-un aperitiv care va impresiona. 

Pachețele de vară
Serves 12
Print
Prep Time
45 min
Prep Time
45 min
Ingredients
  1. un pachet mic foi de orez
  2. 2 avocado bine copți
  3. 2 roșii
  4. 150 de gr varză roșie
  5. o salată verde/spanac sau alte frunze verzi preferate
  6. 2 morcovi
  7. zeama de la jumătate de lămâie
  8. sare roz
  9. jumătate de linguriță praf de usturoi
  10. jumătate de linguriță amestec de ierburi de provence
  11. sos de soia
Instructions
  1. Varza, salata și morcovul se taie julien, cam de lungimea unui deget.
  2. Într-un vas se pune pulpa de la avocado, după ce au fost înlăturate coaja și sâmburele.
  3. Cu ajutorul unei furculițe se face din avocado o pastă, apoi se adaugă un strop de sare roz, praful de usturoi și zeama de lămâie.
  4. Roșiile se toacă cuburi mici de un centimetru, se scurg un pic de zeamă și se adaugă peste pasta de avocado.
  5. Se ia pe rând câte o foaie de orez și se trece printr-un bol în care a fost pusă în prealabil apa. Se lasă câteva secunde să se înmoaie apoi se asează pe un tocător.
  6. În partea superioară a foii se pune pe orizontal o lingură de sos de avocado, apoi se adaugă fâșiile de morcov, salată și varză.
  7. Se presară un strop de sos de soia și ierburi aromatice, apoi se trag peste legume marginile foii de orez din stanga și din dreapta.
  8. Pachețelul se rulează de sus în jos până iese ca o sărmăluță.
Notes
  1. În funcție de preferințe, pachețelele pot fi mâncate alături de un orez simplu și sos de avocado sau soia extra.
iChooseVegi http://ichoosevegi.ro/

Cu drag,
Ancuța.   

Primește articole și rețete în fiecare săptămână

V_icon_small

Primește articolele și rețetele din fiecare săptămână, direct la tine în Inbox.

E-mailul tău este în siguranță. Powered by ConvertKit
Back To Top